Sportpark gesloten tot en met 6 april

14 maart 2020 14:15

Hierbij een update omtrent het coronavirus. In verband met het tegengaan van een verdere uitbraak van het coronavirus zijn alle wedstrijden tot en met 6 april afgelast door de KNVB. De KNVB adviseert ook om geen trainingen, oefenwedstrijden of andere bijeenkomsten te organiseren. V.V. Nagele gaat deze adviezen van de KNVB volgen.

Dit betekent dat het sportpark van V.V. Nagele voor alle activiteiten met betrekking tot voetbal en accommodatie tot nader bericht op slot zit. Wij houden de berichten omtrent het coronavirus uiteraard nauwlettend in de gaten. Mochten er veranderingen zijn omtrent bovenstaande maatregelen dan zullen wij een ieder via social media en de website op de hoogte brengen.

Wij vinden het ontzettend vervelend dat wij deze maatregelen moeten nemen, maar uiteraard staat de gezondheid van een ieder binnen en buiten V.V. Nagele voorop.

Mocht u toch nog vragen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen via e-mail [email protected]

Het bestuur van V.V. Nagele