Teamindelingen senioren nieuwe seizoen

5 augustus 2020 18:00

Het is inmiddels augustus en dat betekent dat het nieuwe seizoen niet lang meer op zich laat wachten. Nagele heeft drie seniorenteams ingeschreven bij de KNVB voor het nieuwe seizoen op de zaterdag. Onderstaand de teamindelingen waarbij vlak voor het verstrijken van de transferdeadline nog twee spelers met een Tollebeek verleden werden vastgelegd.

Het vlaggenschip start de voorbereiding (1e training op 8 augustus) met een voorlopige selectie van 24 man. Nieuw zijn Jasper Boekee en Matthijs Koene. Ook Ad Withaar gaat voorzichtig weer meetrainen, het is echter nog afwachten hoe dit gaat verlopen. Hij ontbreekt dan ook nog op de lijst van 24. Naast de nieuwelingen is er één speler die Nagele verlaat. Timo van Klaarbergen gaat spelen in zijn woonplaats Ens. Verder is er in de staf niks verandert. Evert Tromp gaat zijn 3e seizoen in als hoofdtrainer. Hij wordt op het trainingsveld geassisteerd door Allard vd Wiel. De leiders zijn net als vorig seizoen Harrie Bloo en Stef Prins. Elian Krops is de verzorgster en Jan Peter de Jong zal veelal als grensrechter fungeren.

Klik hier voor de selectie van Nagele 1

Nagele 2 heeft voorlopig een vaste groep van 11 spelers welke wekelijks wordt aangevuld met spelers van Nagele 1. Nieuw zijn Joury Spelde en Scott Bakker. Laatstgenoemde werd vlak voor het verstrijken van de transferdeadline overgenomen van Tollebeek. Verder zagen de coaches niemand vertrekken.

Klik hier voor de selectie van Nagele 2

Robin Staes heeft besloten na 32 jaar voetbal bij Nagele te stoppen op de zaterdag. Naar verluidt wordt hij getransfereerd naar het 35+ team op de vrijdagavond, de onderhandelingen lopen nog. Ook Dennis Apeldoorn heeft zijn lucratieve contract bij Nagele 3 ingeleverd. Met het vrijgekomen salaris budget werd er last-minute een speler ingevlogen. Danny van Deventer, die een verleden bij VV Tollebeek 1 heeft, draagt aankomend seizoen het blauwe Nagele shirt. Nagele 3 heeft 19 spelers op papier, maar op papier wil nog niet altijd zeggen op het veld. Wie de nieuwe coach wordt is nog niet bekend, maar het zal ongetwijfeld een grote naam gaan worden. Ook schijnt een nieuwe sponsor zich te hebben aangediend die a la Red Bull grootse plannen heeft.

Klik hier voor de selectie van Nagele 3