Nagele klopt Tollebeek in laatste oefenduel

26 augustus 2020 8:15

Nagele speelde dinsdagavond haar 4e oefenwedstrijd van dit seizoen. Er werd gespeeld in en tegen Tollebeek. Onder leiding van de pas 17 jarige scheidsrechter Paulusma uit Bant was het met name in de eerste helft van Nagele zijde een goede wedstrijd.

Nagele ging met een 3-1 voorsprong de rust in en het was drie keer Jasper Boekee die het net wist te vinden. Bij Nagele moest de goed keepende Ricky Schippers één keer capituleren. Een fraai afstandsschot was hem te machtig.
Na rust speelde de wind, die in de lengterichting over het veld stond, een overheersende rol. Goed voetballen was daardoor erg moeilijk en beide ploegen hadden daar moeite mee. Er werd door beide ploegen nog één keer gescoord. Voor Nagele scoorde Jeroen van der Vijgh. Eindstand 4-2 in het voordeel van Nagele. Aanstaande zaterdag staat de 1e bekerwedstrijd op het programma. Nagele speelt dan thuis tegen zaterdag 3e klasser Olympia 28 uit Hasselt. Aanvang 14:30 uur.