JO13, JO17 en Nagele 3 schieten uit de startblokken

30 augustus 2020 10:15

JO13 en JO17 speelden afgelopen zaterdag weer voor het eerst een wedstrijd. Beide teams kwamen uit voor de beker. Nagele JO17 deed Urk JO17-3 achter het net vissen. Het werd 3-2 in het voordeel van Nagele. Ook JO13 kwam sterk uit de startblokken door met 1-5 in Espel te winnen.

Daarnaast stond er ook een interessante oefenwedstrijd op het programma. Nagele 2 en Nagele 3 gingen om klokslag 12 uur de strijd met elkaar aan. De spelers van Nagele 3 waren dus ontwaakt uit een diepe en lange slaap. Even was men bang dat ze hier helemaal niet meer uit zouden komen. Maar niets was minder waar, afgelopen zaterdag waren de ervaren spelers te bewonderen op de Nageler velden om sinds begin maart weer te proberen de bal van A naar B te verplaatsen. Dat ze dat nog steeds goed afgaat bleek. Nagele 2 werd met 3-1 aan de kant gezet.

Klik hier voor alle uitslagen van afgelopen week. Klik hier voor het programma van volgende week.