Grote Clubactie Nagele in corona tijd

16 september 2020 11:00

V.V. Nagele gaat vrijdag 25 september verantwoord loten verkopen voor de Grote Clubactie. We willen natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Dit jaar zetten we ons in voor trainingsattributen. Een lot kost €3,- waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Verantwoord loten verkopen

Jeugdleden zullen via het verkoopboekje op een verantwoorde manier loten gaan verkopen, die veilig is voor zowel de verkopers als de kopers. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers op afstand kunnen scannen met hun telefoon. Hoe dit in z’n werk gaat, zie je in dit instructiefilmpje.

Extra inkomsten hard nodig

We gaan er met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Juist nu kunnen we die extra steun goed gebruiken. Dit jaar is alles anders dan normaal. Om de lotenverkoop zo coronaproef mogelijk te laten verlopen, zijn we op zoek naar jeugdleden met ouders die de buitenwegen willen doen. Zo kunnen wij zo veel mogelijk verkopen. In het dorp is het wel mogelijk om uit elkaar te lopen maar in de auto is dit niet mogelijk.

Wij hebben naar een mogelijkheid gezocht om de loten zo coronaproef mogelijk te verkopen. Dit hebben wij gevonden in een Qr-code op een briefje die de kopers kunnen scannen. Dan kunnen ze invullen hoeveel loten ze willen kopen en door het email-adres in te vullen krijgen de kopers de nummers van de loten via de mail binnen. Er zijn genoeg Qr-codes dus dat moet wel goed komen.

Hopelijk zijn er weer veel leden die zich hiervoor in willen zetten! Graag opgeven bij je leider!

Voor vragen: Esther Boomsma-0652326622 of [email protected]