Ingrijpende gevolgen door nieuwe corona-maatregelen

29 september 2020 19:30

Het zal u vast niet ontgaan zijn, maar de nieuwe corona-maatregelen die het kabinet maandag 28 september bekend maakte, hebben ingrijpende gevolgen voor amateurclubs. In ieder geval gelden voor de komende drie weken de volgende maatregelen:

• De kantine is met ingang van dinsdag 29 september gesloten.
  • Het sportpark is uitsluitend toegankelijk voor leden die georganiseerd komen trainen of wedstrijden spelen.
  • Alle sportwedstrijden worden zonder publiek gespeeld.
  • Bij uitwedstrijden van de jeugd mogen de chauffeurs bij de wedstrijd aanwezig zijn als zijnde teambegeleiding, dit geldt tot en met de JO17.
  • Alle trainingen vinden plaats zonder publiek.

De trainingen en wedstrijden gaan vooralsnog gewoon door, maar het is dus niet toegestaan dat er publiek (geldt ook voor ouders) komt kijken. Eventuele aanvullende informatie volgt later in de week. Voor veelgestelde vragen verwijzen we u naar de link hieronder van het NOC NSF.

Klik hier voor veelgestelde vragen op de site van NOC NSF

Klik hier voor de reactie van de KNVB afdeling amateurvoetbal

Bestuur V.V. Nagele