Allereerste wedstrijd JO8 hele belevenis

11 oktober 2020 11:30

Na een periode van noeste arbeid op het trainingsveld onder leiding van Steven is vandaag de dag voor de 1e wedstrijd! Acht fitte en vrolijke kids staan om 08:15 uur klaar voor vertrek! Nena Jane, Dean, Lars, Jidde, Kiki, Bas, Feije en Dario zijn er vandaag bij.

Na het omkleden in de mooie blauwe tenues van Nagele volgt de warming up op het kunstgras van SVM. De meeste wolken zijn verwaaid en een waterig zonnetje komt te voorschijn. SVM staat met eveneens 6 fanatieke spelers aan de start. Wij hebben 2 wissels zodat we iedereen tijdig zijn rust kunnen gunnen. Zoals gezegd is het wedstrijdgevoel en bijbehorende spanning voor een groot deel van ons 8-tal nieuw.

Als de spelleider de wedstrijd start is de spanning weg en vliegt iedereen naar de bal. Wat mooi om te zien.
Na de eerste 10minuten is de stand 2-1. SVM heeft duidelijk wat meer ervaring met wedstrijden en de bal. Nagele daarentegen laat zien dat met inzet je ver kan komen! Op halftime staat de stand op 4-4! Op naar de volgende goals! Helaas is SVM iets slimmer voor de goal en maakt ook met een beetje geluk 3 goals achter elkaar. Nagele gaat niet bij de pakken neerzitten maar kan helaas SVM niet meer inhalen. Eindstand 10-6 (of 7..., daar gaan nog wat discussies over... 😃). Een mooie ochtend, een mooie ervaring en bij iedereen veel zin in de volgende trainingen en wedstrijd!

JO8_SVM_1.jpg

JO8_SVM.jpg