Geslaagde Grote Clubactie

17 september 2019 12:15

Afgelopen weekend was het weer tijd voor de jaarlijkse Grote Clubactie. Jeugdleden gingen 's avonds onder begeleiding van een senior lid langs de huizen in het dorp en buitenwegen van Nagele om loten te verkopen. Van elke verkocht lot van € 3,- ging 80% naar onze club. Uiteindelijk werd er voor ruim € 1550,- aan loten verkocht.

Een mooie prestatie, waarbij de jeugdleden lieten zien naast voetbaltalent ook over verkooptalent te beschikken. De aanbieding 3 loten voor € 10,- werd ook dit jaar weer veelvuldig toegepast. We willen alle jeugdleden en senior leden die mee hebben geholpen weer enorm bedanken. Uiteraard ook een bedankje aan de vele kopers. Het opgehaalde geld kunnen we weer goed gebruiken voor het aanschaffen van trainingsmaterialen en kleding.

Mocht u de verkoop gemist hebben, geen paniek. Achter de bar zijn nog loten te koop. Hiermee steunt u de club en wellicht wint u ook nog een auto.

Met vriendelijke groet,
Bestuur V.V. Nagele