ML Service goudsponsor bij Nagele

25 oktober 2020 20:45

ML Service is met ingang van dit seizoen goudsponsor geworden bij Nagele met een reclamebord, vermelding op de Club TV (narrowcasting), balsponsor en deelnemer aan het jeugdsponsor collectief. We heten ML Service hartelijk welkom als goudsponsor bij onze vereniging.

ML Service is een onderhoud-, reparatie- en constructiebedrijf van eigenaar Marco Lok gevestigd aan de Professor Brandsmaweg 7/1. Klik hier voor een kijkje op de website.

Als goudsponsor zul je het bedrijf tegenkomen via een reclamebord langs het hoofdveld, op de Club TV (narrowcasting), als balsponsor in het wedstrijdboekje bij thuiswedstrijden van Nagele 1 en als deelnemer aan het jeugdsponsor collectief op de sponsor carousel die onderaan iedere pagina van onze website draait.

ml_service_reclamebord.JPG