Vacature Hoofdtrainer V.V. Nagele

18 december 2020 9:30

Voetbalvereniging Nagele is voor het seizoen 2021-2022 op zoek naar een hoofdtrainer voor het 1e elftal. Het eerste team van de vereniging speelt momenteel op zaterdag in de 5e klasse Noord.

De functie

Wij zoeken een enthousiaste, betrokken en kundige trainer die het maximale uit deze jonge enthousiaste groep wil halen. VV Nagele voetbalt nu in de 5e klasse met de ambitie om (opnieuw) in de 3e klasse te gaan spelen. Jouw taak is om de spelers in zowel tactisch, mentaal, fysiek en technisch opzicht sterker te maken op een positieve manier. Je bent communicatief vaardig en bent een uithangbord voor de vereniging. Je toont interesse en betrokkenheid in de gehele vereniging en weet wat er speelt bij een dorpsclub.

De trainer die wij zoeken

• Verzorgt trainingen voor het 1e en 2e elftal op dinsdag- en donderdagavond;
  • Coacht en begeleidt het eerste elftal op de wedstrijddagen;
  • Is in het bezit van TC2;
  • Kan samenwerken met een begeleidingsteam;
  • Is communicatief vaardig;
  • Heeft overleg met de leiders van de overige seniorenelftallen;
  • Is in staat spelers individueel beter te maken;
  • Is in staat het team beter te maken met een duidelijke spelopvatting;
  • Heeft een eigen netwerk en toont initiatief inzake oefenwedstrijden, alternatieve trainingen, gesprekken met spelers etc.;
  • Kan mensen bij elkaar brengen;
  • Past bij de cultuur en de betrokkenheid van onze dorpsvereniging;
  • Respecteert de normen en waarden van de vereniging.

Sollicitatie

Heeft u vragen of bent u geïnteresseerd in deze functie? Kijk op www.vvnagele.nl voor meer informatie of neem contact op met Thomas Keur. Wij ontvangen uw reactie met cv en motivatie gaarne vóór 15 januari a.s. op onderstaand e-mailadres:

Thomas Keur

Voorzitter/Seniorenzaken