Verlenging - Bestuursnieuws

26 januari 2021 9:15

Verlenging is een term die in het voetbal voorkomt als voetbal gespeeld wordt in wedstrijdverband wanneer het erom gaat. Het gaat dan om winnen of verliezen, in bekertoernooien, nacompetitie en op grote internationale kampioenschappen.

Afgelopen woensdag 20 januari is gebleken dat wij allemaal te maken hebben met een verlenging. Een verlenging van de maatregelen om van het Covid-19 virus te winnen. Een zware wedstrijd die vraagt om een lange adem. Ook voor de voetbalvereniging Nagele.

Concreet verandert er voor de voetbal niet veel ten opzichte van de al geldende maatregelen. Alleen de jeugd kan trainen in deze tijd. Afgelopen week zijn de eerste trainingen met de jeugd weer hervat. Uiteraard kan het zijn dat de aanvangstijden de komende tijd worden aangepast aan een eventuele avondklok zodat een ieder de tijd krijgt om op tijd thuis te zijn.

Ook tijdens deze verlenging blijven wij als bestuur bezig met het besturen van onze vereniging. Hoofdzakelijk online zorgen wij dat onze vereniging er klaar voor is als we zelf weer om de winst mogen voetballen. De afgelopen tijd hebben we onder andere de algemene ledenvergadering (alv) gehad, de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer gestart en gesprekken met de gemeente gevoerd over de stand van zaken van onze vereniging in deze lastige tijd en voor de toekomst.

Tijdens de alv hebben wij ook een aantal bestuurswisselingen doorgemaakt. We hebben afscheid genomen van Taco van der Sar als bestuurslid Facilitair en we hebben in Remon Kappers een waardig opvolger gevonden. Taco heeft vele jaren met ziel en zaligheid onze vereniging opgeknapt en onderhouden, nogmaals ontzettend bedankt.

Kees van de Velde is aangetreden als bestuurslid jeugdzaken, hij neemt hiermee het stokje over van Thomas Keur die tot op heden deze functie waarnam. Kees is het aanspreekpunt vanuit het bestuur voor alle zaken die jeugdvoetbal gerelateerd zijn binnen onze vereniging. Samen met de jeugdcommissie bestaande uit Allard van der Wiel, Steven van Mourik, Martin Kalter en Marjolein Hiddinga zorgen zij ervoor dat er alles aangedaan wordt om het jeugdvoetbal bij onze vereniging in goede banen te leiden.

Ik wil een ieder vragen die de aankomende tijd onze vereniging bezoekt, zich te houden aan alle maatregelen die er zijn om zo snel mogelijk uit deze verlenging te komen. Sociaal kunnen wij als vereniging op dit moment helaas weinig voor onze leden, supporters en vrijwilligers betekenen, ik vraag u dan ook om een beetje op elkaar te letten en contact te houden op manieren die wel zijn toe gestaan.

Blijf gezond en ook na de verlenging blijven we samen V.V. Nagele!

Namens het bestuur van V.V. Nagele

Thomas Keur