Het gaat weer los aanstaande zaterdag

1 september 2021 13:45

Alle teams van Nagele zullen aanstaande zaterdag weer wedstrijden spelen voor de beker of de competitie. De volgende teams zullen dit seizoen in actie komen: Nagele 1, Nagele 2, JO19-1, JO15-1, JO13-1, JO11-1, JO9-1 en JO8-1. Een kleine voorbeschouwing.

Weer volop voetbal dus aanstaande zaterdag: klik hier voor het programma. Officiele wedstrijden, aanvangstijden, indelingen en standen worden automatisch doorgepusht naar onze site. Een publicatie of wijziging van de KNVB wordt derhalve meteen zichtbaar op onze website waardoor je voor het meest actuele programma en aanvangstijden op onze website altijd goed zit. Dit geldt tevens voor uitslagen en standen die direct automatisch bijgewerkt worden op de site zodra de uitslagen in sportlink zijn ingevuld.

Jeugdteams

Klik op het betreffende team voor alle teaminformatie zoals spelers, leiders, trainers, bekerindeling, competitie indeling en het volledige programma van het team (onder uitslagen & programma).

Het zal weer een hele belevenis worden, de allereerste wedstrijd van onze nieuwste talentjes: de Nagele JO8-1. Aanstaande zaterdag om 09:00 uur zullen zij de strijd aanbinden met  Kuinre JO8-1 voor de competitie. Het betreft een uitwedstrijd in Kuinre. Leider van de JO8 is Wilco van der Sar en de trainingen zullen verzorgd worden door Cas Schutte en Branco van Mourik.

Ook Nagele JO9-1 gaat voor de competitie spelen. Thuis ontvangt het team van leider Alwin Beuving CVVO JO9-5 om 09:00 uur. De JO9 zal gezamenlijk training krijgen met de JO8 met als trainers Cas Schutte en Branco van Mourik.

Nagele JO11-1 speelt de eerste wedstrijd ook thuis voor de competitie. Om 09:00 uur wordt er in Nagele afgetrapt tegen Blokzijl JO11-1. Leider en tevens trainer van de JO11 is Peter Dijkstra.

Voor Nagele JO13-1 nog geen competitie maar beker in een poule met VHK, Ens/Kraggenburg en Flevo Boys. Zaterdag speelt Nagele thuis tegen VHK JO13-2 om 10:00 uur. Leiders van de JO13 zijn Kees van de Velde en Sven Kuipers. De trainingen zullen verzorgd worden door Stefan Berendsen uit Emmeloord die een eigen voetbalschool heeft: de VIRGIL voetbalschool.

Nagele JO15-1 trapt af met een bekerwedstrijd op bezoek bij Urk JO15-2, de aanvangstijd is 10:00 uur. Verder zitten Ens/Kraggenburg JO15-1 en Tollebeek JO15-1 in de bekerpoule. De leider van de JO15 is eerste elftal speler Laurens Bloo, beter bekend als LB4. De trainer is Stefan Berendsen.

De bekerpoule van Nagele JO19-1 bestaat uit enkel Friese tegenstanders. Ook in de competitie zal Friesland geregeld worden aangedaan. Aanstaande zaterdag wacht de uitwedstrijd bij VV Heerenveen J019-4. Verder zitten Heerenveense Boys JO19-3 en SJO WTTC JO19-1 in de bekerpoule. De leiders van de JO19-1 zijn Steven van Mourik en Dolf Riks. De trainingen worden gegeven door Nagele 1 spelers Pim Withaar en Emiel Krops

Seniorenteams

Nagele 2 gaat ook weer aan de bak. Eind juni hadden ze de smaak ook al te pakken met oefenpotjes tegen Nagele 3, Tollebeek 2, en Flevo Boys 9. Maar zaterdag dus weer voor het echie in de bekerwedstrijd tegen Flevo Boys 7. De wedstrijd in Emmeloord start om 12:30 uur. De winnaar plaatst zich voor de volgende ronde. Volgende week (11 september) wacht de eerste competitiewedstrijd als Urk 8 (met Kappie en Woeste in de gelederen) om 12:30 uur een bezoekje brengt aan Nagele. De leiders van Nagele 2 zijn Harm Jan Hospers en Bas Sellies. Voor de trainingen genoeg keuze: met de selectie, op de woensdagavond, of gewoon niet.

Tot slot ons vlaggenschip, Nagele 1. Aanstaande zaterdag wacht de thuiswedstrijd voor de beker tegen 4e klasser NOK 1. Wegens dorpsfeest zal de wedstrijd een uurtje eerder beginnen en wel om 13:30 uur. Verder zit Nagele in de poule bij 3e klasser CVVO (11 september uit) en 5e klasser Woudsend (18 september uit).  De competitie wordt 25 september afgetrapt met een uitwedstrijd bij Espel 1, het team waar Nagele haar laatste officiële wedstrijd tegen speelde (5-2 winst). Een week later wacht Alcides 1 thuis. Nagele 1 staat onder leiding van de nieuwe trainer Peter Wiesenekker uit Nunspeet. Zijn assistent op het trainingsveld is Allard van der Wiel. Leiders van het team zijn Harrie Bloo en Stef Prins.

Voor een overzicht van de trainingstijden en trainers voor het komende seizoen klik hier.