Geen finale Nagele op tiendorpentoernooi

28 augustus 2021 21:30

Nagele begon uitstekend en eindigde uitstekend op het tiendorpentoernooi. Daar tussenin was het wat minder waardoor Creil-Bant voor Nagele eerste werd in de poule en de finale bereikte.

Nagele haar eerste wedstrijd was meteen haar beste wedstrijd van de dag, een 3-0 winst op Urk 3. Doelpunten van Thijs Engelchor (2x) en Thomas Koene. De tweede wedstrijd werd gelijk gespeeld tegen Emmeloord, 0-0. Tegen Creil -Bant werd verloren met 1-0 en tegen RKO werd gelijk gespeeld, 0-0. De laatste wedstrijd tegen Tonego werd verrassend gewonnen door Nagele met doelpunten van Jens Riks en Sebastian van Breugel. Nagele eindigde daardoor als 2e in haar poule, toch een mooi resultaat. Creil-Bant won uiteindelijk de finale met 1-0 tegen de andere poulewinnaar SVM.

Omdat de vriendschappelijke wedstrijd van aanstaande dinsdag niet door gaat, is de eerstvolgende wedstrijd die Nagele speelt de thuiswedstrijd voor de beker tegen NOK op zaterdag 4 september. Let op, er is een afwijkende aanvangstijd. De wedstrijd in Nagele begint dan al om 13:30 uur.