Nagele hoeft niet af te reizen naar Espel

26 september 2021 8:30

Voor Nagele stond afgelopen zaterdag de uitwedstrijd tegen Espel op het programma, aanvang 14:30 uur. Maar eigenlijk begon het al rond de klok van twaalf. Toen kwam bij Nagele namelijk het eerste bericht door dat het duel niet door zou gaan omdat de scheidsrechter geblesseerd was en er geen vervanger beschikbaar zou zijn.

Vanaf dat moment werd er heel veel over en weer gebeld tussen de verenigingen, de KNVB en de scheidsrechter. Het bleef tot het laatste moment onduidelijk of Nagele nu wel of niet af zou moeten reizen. De KNVB heeft nu eenmaal zijn regels.

Uiteindelijk werd om kwart voor twee besloten dat wij toch niet af hoefden te reizen. Teleurstellend dat de eerste competitiewedstrijd meteen niet door kon gaan. Nagele had er echt zin in, had zijn selectie nagenoeg compleet en zou met 16 spelers richting Espel gaan (zie foto). Helaas liep dat dus anders en zal pas volgende week zaterdag de eerste competitiewedstrijd gespeeld worden. Nagele speelt dan thuis tegen Alcides uit Meppel. Aanvang 14:30 uur.

B2AB9785-E901-48C4-91F0-2C2C348024A2.jpeg