Stem op V.V. Nagele - Rabo Clubsupport

10 oktober 2019 13:15

Voetbalvereniging Nagele doet ook dit jaar mee aan de Rabo ClubSupport, voorheen de Rabobank Clubkas Campagne. Indien u lid van de Rabobank bent, heeft u afgelopen week per post of mail (kijk ook even in de ongewenste mail) een persoonlijke stemcode ontvangen. Er kan alleen nog vandaag (vrijdag 11 oktober) gestemd worden.

Volg de instructies op de stemkaart en breng online uw stem uit op V.V Nagele! Uw stem kan hier worden uitgebracht.

Rabobank Noordoostpolder-Urk steunt op deze manier de verenigingen en stichtingen in de regio. Met de ClubSupport laat de Rabobank een deel van de winst terugvloeien in de maatschappij. Dit jaar wordt € 100.000 beschikbaar gesteld voor verenigingen in de Noordoostpolder. Dit levert clubs extra geld op om hun doelen te realiseren. Doelen waarmee de clubs het maatschappelijke en sociale leven verbeteren. Vorig jaar leverde het onze club bijna € 600 op.

Als lid van Rabobank Noordoostpolder-Urk krijgt u vijf stemmen. Die brengt u uit op uw favoriete verenigingen, waarvan maximaal twee op dezelfde club. Dit kan van vrijdag 27 september tot en met vrijdag 11 oktober 2019.

Elke stem is geld waard. Stem daarom op V.V Nagele. Alvast bedankt voor uw stem!

Met sportieve groet,

Bestuur V.V. Nagele