Programma aanstaande zaterdag

27 januari 2022 9:30

Het was even geleden maar aanstaande zaterdag zijn er weer volop wedstrijden en is het publiek weer welkom om te komen kijken. Tevens is de kantine weer geopend.

Voor Nagele 1 begint de competitie waarschijnlijk volgende week (5 februari). Wel wordt er zaterdag geoefend en wel thuis tegen 4e klasser Kampen 1 om 14:30 uur. Ook dinsdagavond zal Nagele 1 oefenen om klaar te zijn voor de competitie. Er wordt dan om 20:00 uur gespeeld in Hattemerbroek tegen Noord Veluwe Boys 1, de oude club van trainer Peter Wiesenekker.

Nagele 2 speelt zaterdag thuis voor de competitie tegen VENO 2 om 12:30, wellicht wijzigt deze tijd nog in 14:30 uur. Ook de meeste jeugdteams komen weer in actie voor de competitie. Wel is de wedstrijd van JO11 afgelast wegens te weinig spelers aan de zijde van Nagele. Ook JO15 komt niet in actie omdat tegenstander Flevo Boys geen team op de been kan brengen.

Hopelijk zien we u zaterdag weer langs de lijn. Klik hier voor het volledige programma van aanstaande zaterdag >>