Weinig succes Nagele op 10DT

27 augustus 2022 15:45

Het is Nagele niet gelukt de finale te halen van het tiendorpen toernooi. In de poule eindigde het als tweede achter de uiteindelijke winaar Creil-Bant, dat in de finale de andere poulewinnaar RKO met 1-0 versloeg.

Nagele was afgelopen zaterdag een van de deelnemers aan het jaarlijks terugkerende 10-dorpentoernooi in Tollebeek. Nagele en het 10-dorpentoernooi is al jaren geen combinatie. En dit jaar was het niet anders. Door de afzegging van Tonego speelde Nagele in haar poule maar 3 wedstrijden van 25 minuten.

Al meteen in de eerste wedstrijd ging het fout. Nagele verloor met 2-0 van Creil/Bant. In een poule van 4 zit na een 2-0 nederlaag het toernooi er al bijna op want alleen de nummer 1 zou doorgaan. In de 2e wedstrijd speelde Nagele gelijk tegen Ens door een doelpunt van Ad Withaar. De laatste wedstrijd tegen Espel werd weliswaar met 1-0 gewonnen door een doelpunt van Jeroen van der Vijgh, maar veel maakte dat niet meer uit. Creil/Bant was al poulewinnaar.

Al met al werd trainer Peter Wiesenekker vandaag niet veel wijzer van de 3 wedstrijdjes van 25 minuten waarvan nagenoeg alle spelers er slechts 2 speelden.