Algemene Leden Vergadering (ALV) 14 november 2019

11 november 2019 17:00

Beste leden, ouders van jeugdleden, vrijwilligers en overige betrokkenen. Via deze weg willen we een ieder van harte uitnodigen voor de Algemene Leden Vergadering (ALV) van de Voetbalvereniging Nagele. Deze zal plaatsvinden op donderdag 14 november 2019 om 20:30 uur (inloop vanaf 20:15 uur).

Klik hier voor de agenda van deze vergadering waarin je ziet wie zich kandidaat stellen voor de vacante functies binnen het bestuur. Voor de post Jeugd-en Seniorenzaken en Secretaris zijn we nog op zoek naar kandidaten. Heeft u interesse, laat het weten aan iemand van het bestuur.

In de agenda is tevens het punt 'Beleidsplan V.V. Nagele 2019-2024' opgenomen, dat wordt besproken in de ALV. Het Beleidsplan van de afgelopen 5 jaar heeft een update gehad zodat het de komende jaren weer kan dienen als uitgangspunt voor het beleid van onze club. Het beleidsplan moet duidelijk maken waar wij als vereniging voor staan. Het plan beschrijft het beleid van de voetbalvereniging. Tevens is het plan te beschouwen als een handleiding voor de organisatie van de voetbalvereniging. Ook wordt er uitgelegd welke doelen de vereniging nastreeft, en wat er van een ieder verwacht wordt betreffende de diverse functies binnen onze vereniging (zie inhoudsopgave). Dit beleidsplan moet zorgen voor structuur, begrip, en en als leidraad voor een ieder. Het Beleidsplan is voor iedereen in te zien door hier te klikken. Tevens heeft het een vaste plek op de website onder het menu-kopje Clubinfo.

De ALV is de mogelijkheid bij uitstek om je te laten informeren over het reilen en zeilen van onze vereniging en voor vragen, suggesties, ideeën etc. Er is een formele agenda die behandeld zal worden. Na afloop is er de gelegenheid om onder het genot van een drankje na te praten en zal er worden gedraaid aan het Rad van Avontuur.

Komt allen, want we kunnen het niet genoeg benadrukken: V.V. Nagele, dat zijn we samen.

Graag tot ziens op donderdag 14 november!

Met vriendelijke groet,

Bestuur V.V. Nagele
Thomas Keur, Saskia van der Veeken, Jochem Plat, Leonie Krops, Taco van der Sar, Esther Boomsma