Nagele van Spaanse zon naar Tollebeek uit

20 januari 2023 19:00

Morgen begint de competitie weer voor Nagele met een uitwedstrijd bij Tollebeek. Aan de voorbereiding kan het niet liggen want terwijl het hier vorig weekend constant waaide en regende hoefde de selectie van Nagele niet tegen deze gure weerelementen op te boksen in het zonnige Calella.

Een oefenwedstrijd op vrijdag tegen vierde klasser Herovina eindige in 2-2 waarna een lange derde helft volgde wetende dat er in Spanje niet om 18 uur gegeten wordt. Verder werd er het weekend o.a. goed gebruik gemaakt van het zwembad, werd er footgolf gespeeld, uiteraard getraind, werd de kroeg in Calella bezocht waar een enkeling redelijk gebroken van moest herstellen, waren er schappelijke ontbijttijden en werd er als afsluiting maandag stipt om 10 uur 's ochtends vertrokken met de bus naar Barcelona voor een bezoekje aan de stad.

Kortom, goede teambuilding en goede trainingsmogelijkheden onder aangename weersomstandigheden. De focus kan nu weer op de competitie waar de belangrijke uitwedstrijd tegen Tollebeek wacht. Beide ploegen hebben nog een 100% score in de derbys want net als Nagele won ook Tollebeek van Tonego en Creil-Bant. Het brengt het team van trainer Jan Jonkers op een vijfde positie op de ranglijst, drie punten achter de nummer drie Nagele. We hopen op veel supporters uit Nagele om deze ongetwijfeld mooie en spannende wedstrijd te aanschouwen. De wedstrijd in Tollebeek begint om 15:00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter S. van Vugt. Tot dan!

4A4AA150-E595-4B66-95C1-66284AA59BD2.jpeg

FFFDA6F6-C17B-4991-B041-DAFDF0E40687.jpeg