Circus Jens bij overtuigende zege Nagele op Tollebeek

29 mei 2023 17:30

De laatste competitie wedstrijd was niet voor het eerst thuis tegen Tollebeek. Ook nu werd het een prachtige dag met mooi weer, veel publiek, 700 kippenpootjes van Mats en een leuk feest na afloop waarbij alle picknicktafels de lakmoesproef doorstonden. Naast zanger Gewoon Erik bleken er uit Nagele en Tollebeek ook genoeg artiesten met uitstekende zangkwaliteiten. Verder werd Nagele JO19 gehuldigd (de schaal kwam er niet ongeschonden vanaf) voor de vandaag binnengesleepte titel. Nagele 1 legde prima voetbal op de mat en won overtuigend met 3-0 van Tollebeek. Aanstaande zaterdag kan hetzelfde draaiboek wel weer uit de kast wanneer Birdaard in Nagele op bezoek komt voor de nacompetitie. Het wordt wederom heerlijk weer en we hopen op veel publiek om Nagele 1 te steunen in de jacht op promotie.

Lees hier het verslag van deze wedstrijd>>

A7ECB4B4-5B26-4AE7-91B4-8CBA1D6ACDD3.jpeg
Spelers van JO7 t/m JO10 mochten met hun grote voorbeelden mee het veld oplopen