Nagele stapje dichter bij derde klasse na zege op Birdaard

4 juni 2023 21:15

Nagele blijft in de race om promotie naar de derde klasse. In eigen huis werd de eerste van drie hindernissen genomen door Birdaard met 3-1 te verslaan. Voor rust was Nagele afwachtend en ontbrak de overtuiging met een achterstand als gevolg. Na de thee kwamen er meer ruimtes en speelde een veel energieker Nagele richting haar eigen supporters toe waarbij het twee keer wist te scoren via Ad Withaar. Vlak voor tijd bracht invaller Thijs Engelchor aan alle onzekerheid een einde en nam hij de gele kaart voor het uittrekken van zijn shirt maar al te graag voor lief. Volgende week wacht de uitwedstrijd bij Heeg.