Studenten Sportkunde gaan adviesrapport schrijven

26 november 2019 17:15

Voor de studie Sportkunde dienen studenten een adviesrapport te schrijven voor een vereniging naar keuze met als onderwerp het behouden en verbeteren van het bestaansrecht. Sebastian van Breugel, voetballer bij Nagele, en Diederik Blaauwhof hebben V.V. Nagele benaderd of ze bij onze vereniging hier onderzoek voor mochten doen. Dat bleek mogelijk. Lees hieronder de introductie van Sebastian en Diederik.

"Wij, Diederik Blaauwhof uit Zwolle en Sebastian van Breugel uit Nagele, studeren Sportkunde aan de Hanze Hogeschool in Groningen. Vanaf november tot en met februari krijgen we op school te maken met organisatieadvies, en mogen in tweetallen voor een sportvereniging naar keuze een adviesrapport schrijven. De onderzoeksvraag luidt voor iedereen uit onze klas hetzelfde: "In hoeverre kan de gekozen sportvereniging zijn bestaansrecht behouden of verbeteren?"

Wij willen dat samen maar al te graag bij vv Nagele gaan uitvoeren. Sebastian is van jongs af aan al lid van de club en speelt momenteel in de selectie. Hij is hier al bekend en ervaart de club als thuis komen. Diederik mag graag klimmen en speelt tennis, hij kan dus met een objectieve blik naar de vereniging kijken. Na de verhalen van Sebastian over vv Nagele met een moderne website en nauwe betrokkenheid van de leden met de vereniging was ook Diederik overtuigd.

Jullie als leden, bestuur, commissies of ouders van leden kunnen naast onze aanwezigheid ook interviews, enquêtes verwachten van ons de komende weken."

Met vriendelijke groet,
Diederik Blaauwhof