Rondje langs de velden

9 december 2019 21:15

De meeste teams speelden afgelopen zaterdag hun laatste wedstrijd voor de winterstop. De resultaten bij de jeugd waren uitstekend. JO17 won thuis met 4-2 van 'de groensokken' (SVM) en gaat als nummer vijf de winterstop in. De wedstrijd van JO12 in Balk werd afgelast. JO11 boekte een zeer knappe 3-4 overwinning uit bij Unicum in Lelystad. Ook JO9 wist te winnen. Uit bij Genemuiden JO9-3 werd met 3-7 gewonnen.

Bij de senioren is Nagele 1 op dreef. Het gaat ongeslagen als nummer twee de winterstop in na een 1-5 overwinning bij Heerenveen. Minder rooskleurig zijn de resultaten van Nagele 2 en Nagele 3. Beide teams lijken veel moeite te hebben het net te vinden. Nagele 2 ging met 1-3 onderuit tegen Flevo Boys 5. Nagele 3 sloot de eerste seizoenshelft af zonder overwinning. Wederom kwam het team van coach Buzcut niet verder dan een gelijkspel, voor de vijfde keer dit seizoen alweer: 1-1 dit maal. Het team is te vergelijken met een goede darter die regelmatig 180'ers gooit, maar keer op keer de dubbels mist om te finishen. Of met Barney die denkt dat pech alleen hem overkomt. Voor het verslag van Nagele 3 klik hier.

Werk aan de winkel dus na de winterstop voor N2 en N3, want onderstaande stand doet pijn aan de ogen. Nagele 2 speelt volgende week nog wel, uit bij VENO 3 om 14:30 uur. Ook JO12 komt nog in actie. Ook zij gaan op bezoek in Vollenhove om 10:OO uur.