Nagele 1 ontloopt Almere City en Flevo Boys

22 december 2019 13:15

Profclub Almere City heeft in samenwerking met Rixax Verhuur een nieuw toernooi georganiseerd binnen Flevoland met de naam Rixax Knock Out Cup. Dit is een competitie voor alle standaard elftallen van de provincie Flevoland waarbij 20 eerste elftallen zich hebben aangemeld. Onlangs is de loting geweest.

Loting
Er zijn een aantal verenigingen vrijgeloot voor de eerste ronde, waaronder Nagele 1. Dit betekent dat Nagele automatisch geplaatst is voor de 8e finale. Nagele zal een uitwedstrijd spelen tegen de winnaar van BAS (Biddinghuizen, 3e klasse oost) tegen Buitenboys (Almere, 3e klasse west). De gehele loting is hier te bekijken https://www.youtube.com/watch?v=4YBIrtDFhi8

1e ronde Rixax Knock Out Cup:
A: Zaterdag 18 januari, 17.00 uur: vv Tollebeek – RKO Rutten

B: Zaterdag 18 januari, 14.30 uur: BAS – SC Buitenboys

C: Zaterdag 18 januari, 15.00 uur: SSA CreilBant – asv Dronten

D: Zaterdag 18 januari, 15.00 uur: vv Unicum – Reaal Dronten

8e finales Rixax Knock Out Cup:
Zaterdag 29 februari, 14.00 uur: Forza Almere – Batavia’90

Zaterdag 29 februari, 14.30 uur: sv Lelystad’67 – FC Almere

Zaterdag 29 februari, 14.30 uur of 15.00 uur*: Winnaar wedstrijd C (SSA CreilBant – asv Dronten) – SV Marknesse

Zaterdag 29 februari, 14.30 uur of 15.00 uur*: Winnaar wedstrijd B (BAS – SC Buitenboys) – vv Nagele

Zaterdag 29 februari, 15.00 uur of 17.00 uur*: vv Zeewolde – Winnaar wedstrijd A (vv Tollebeek – RKO Rutten)

Zaterdag 29 februari, 17.00 uur: ASC Waterwijk – Sporting Almere

Dinsdag 03 maart, 20.00 uur: Flevo Boys – Swift’64

Dinsdag 03 maart, 20.00 uur: Almere City FC – Winnaar wedstrijd D (vv Unicum – Reaal Dronten)

*(voorkeurs)Tijdstip afhankelijk van winnaar wedstrijd in de 1e ronde

Final Four
Winnaars van de 8e finale wedstrijden gaan uitkomen in de kwartfinales (speeldata: 11-13 april). De loting hiervan zal worden verricht na de laatst gespeelde wedstrijd vanuit de 8e finales. De uiteindelijke vier (halve) finalisten plaatsen zich voor een ‘Final Four’ op het terrein van Almere City FC (Yanmar stadion) op zaterdag 13 juni.