Weinig succes Nagele 1 in de zaal

6 januari 2020 11:00

Het hield niet over afgelopen zondag. Nagele kende een dramatische start op het tiendorpentoernooi zaalvoetbal. Een 4-1 verlies tegen Creil/Bant en 8-0 verlies tegen Kraggenburg. Daarna ging het beter.

De derde wedstrijd werd gelijk gespeeld tegen SVM: 4-4. In de laatste wedstrijd in de poule tegen gedoodverfd kampioen Emmeloord speelde Nagele goed en ging het lang gelijk op, maar in de slotminuten werd het toch nog 6-3 voor Emmeloord.

Topscorer bij Nagele werd Remon Kappers, met 5 doelpunten. Emmeloord won het toernooi door Kraggenburg in de finale te verslaan.