Nagele 1 speelt vrijdag tegen Joop vd Berg

6 januari 2020 17:00

Morgen begint voor Nagele 1 de voorbereiding op de 2e seizoenshelft met een training. Ook donderdag wordt er (kort) getraind waarna er op vrijdag vriendschappelijk wordt gespeeld tegen Kuinre op het kunstgras van Tollebeek (Aanvang 20:00 uur). Kuinre komt uit in de 5e klasse zondag en wordt al voor het 10e jaar getraind door Joop van den Berg, uiteraard niet onbekend in Nagele.

Ook vrijdag 17 januari speelt Nagele vriendschappelijk. Dit keer in Ens tegen VWC uit Munnekeburen, de oude club van trainer Evert Tromp. Op zaterdag 25 januari reist Nagele naar Kuinre, echter dit keer niet voor een wedstrijd tegen Joop. Er staat dan namelijk een heuvelloop in het Kuinderbos op het programma. Dit alles om op 1 februari klaar te zijn voor de herstart van de competitie, wanneer nummer vier IJVC uit IJlst op bezoek komt in Nagele.

Programma januari en februari Nagele 1

07-01    Training
09-01 Training (kort)
10-01 Nagele - Kuinre (in Tollebeek; 20:00 uur)