Vacante bestuursfunctie Secretaris

10 januari 2020 14:15

Sinds november 2019 zijn wij dringend op zoek naar iemand voor de functie van secretaris binnen ons bestuur. Als secretaris verzorg je de organisatie en notulen tijdens vergaderingen, je verzorgt inkomende en uitgaande posten/of e-mail, houdt de ledenadministratie op orde en vervult een bestuursfunctie.

Mogelijk heb je geen ervaring als secretaris of bestuurslid, maar je beschikt wel over een gezonde sportieve en sociale instelling. Dan zorgen wij als bestuur ervoor om jou de juiste begeleiding te geven, om in je rol te laten groeien. Je hoeft geen lid te zijn om ons bestuur te komen versterken. Een ieder die Nagele een warm hart toe draagt is welkom.

Mocht je vrijblijvend meer willen weten wat de functie van secretaris met zich meebrengt, dan kun je contact opnemen met Saskia van der Veeken (06 30 28 08 91). Zij heeft vele jaren ervaring in deze functie en zal je graag te woord staan.

Mocht je vrijblijvend meer willen weten wat een functie binnen het bestuur met zich meebrengt, dan kun je contact op nemen met Thomas Keur (06 29 51 46 24).

Ben je zelf geïnteresseerd in de functie of weet je iemand die geschikt is voor deze functie, dan horen wij dat graag!

V.V. Nagele zijn we samen.

Namens het bestuur van V.V. Nagele,

Thomas Keur (voorzitter)

Taco van der Sar (Facilitaire zaken)

Esther Boomsma (Algemeen Lid)