Aanmelden Club v 50

Wil je lId worden van de Club van 50? Vul dan onderstaand formulier in. We zullen u een bevestiging van uw aanmelding sturen en laten weten wanneer uw sticker op het Club van 50 bord komt te hangen.

Meer informatie over de Club van 50 vind je hier.

Club van 50

Doorlopende SEPA machtiging:
Betaling van de Club van 50 geschiedt via automatische incasso. Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan Voetbalvereniging Nagele om doorlopend één keer per jaar een incasso opdracht te sturen naar uw bank, en geeft u
toestemming aan uw bank om jaarlijks €50,- van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Voetbalvereniging Nagele. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

* = verplicht