Buitenboys stoot Nagele uit Rixax Cup

Groep 1 1/8 Finale

25 februari 2020 20:00

Onbekend

Nagele heeft vanavond in het kader van de Rixaxcup met 5-1 verloren van Buitenboys uit Almere. Buitenboys , een vereniging met 1250 leden, net iets meer dan Nagele,  is de laatste tijd in de competitie bezig met een ijzersterke reeks. In het begin had Nagele het moeilijk en stond al na 2 minuten met 1-0 achter. Nog voor het eerste kwart gespeeld was, was het al 2-0. Langzamerhand kreeg Nagele meer vat op de wedstrijd en bood steeds beter tegenstand. Ruststand 2-0. Na rust begon Nagele sterk en kwam via Timo van Klaarbergen terug tot 2-1. Nagele bleef daarna goed voetballen en had zelfs kansen op de gelijkmaker, maar deze bleef uit. Halverwege de 2e helft kwam Buitenboys op een 3-1 voorsprong. Daarna was het bij Nagele wel een beetje gedaan, waardoor Buitenboys uit kon lopen naar 5-1. Ondanks deze nederlaag kon Nagele terug kijken op een goede wedstrijd.