Contributie

Om te kunnen voetballen dien je contributie te betalen. Hiervoor krijg je een hoop terug. Je kan afhankelijk van je leeftijd één of twee keer per week trainen onder begeleiding van bekwame trainers. Gedurende het seizoen speel je elke zaterdag een wedstrijd in competitieverband. Er zijn wedstrijdtenues aanwezig, je kan tijdens trainingen en wedstrijden gebruik maken van de velden en de voetbalmaterialen. Bovendien kan je gebruik maken van de overige faciliteiten van V.V. Nagele (kleedkamers, douches, trainingsveldverlichting, kantine etc.). Daarnaast doe je leuke sociale contacten op.

De contributies worden jaarlijks tijdens de algemene ledenvergadering in november vastgesteld. Ieder lid ontvangt hiervoor een uitnodiging. De contributies worden per kwartaal via automatische incasso geïnd.

De huidige contributie bedraagt:

Leeftijd Bedrag Betaalperiode
t/m 9 jaar €26,95 Per kwartaal
10 t/m 13 jaar €30,25 Per kwartaal
14 t/m 17 jaar €33,55 Per kwartaal
18 t/m 19 jaar €40,15 Per kwartaal
Senioren €55,00 Per kwartaal

Daarnaast is er de mogelijkheid mee te doen aan een 35+ competitie op de vrijdagavond. De contributie hiervoor bedraagt € 70,- voor een heel seizoen.

Weinig te besteden? Vraag het MeeDoenpakket aan!

Zouden uw kinderen graag willen voetballen bij V.V. Nagele maar is dit lastig omdat u het financieel moeilijk kan veroorloven?
Vraag het MeeDoenpakket aan! De Meedoenbon is er namelijk voor mensen met weinig inkomen en inwonende kinderen tussen de 4 en 18 jaar.

Wat is de MeeDoenbon en voor wie?

De gemeente vindt het belangrijk dat alle kinderen, van 4 tot 18 jaar, in Noordoostpolder mee kunnen doen. Ook wanneer het ouders of verzorgers financieel even niet voor de wind gaat. Heeft u een inkomen tot 120% van de bijstandsnorm dan kunt u gebruik van maken van het Meedoenpakket Jongeren.
Meer info hierover is te vinden op www.noordoostpolder.nl/meedoenpakket. V.V. Nagele is één van de deelnemende clubs in de Noordoostpolder die is aangesloten bij de Meedoenregeling van de Gemeente Noordoostpolder waardoor het tegoed bij ons te besteden is.

Lid worden
Wil uw zoon of dochter, van 4 tot 18 jaar, sporten bij onze vereniging? Dan kunt u hiervoor de meedoenbonnen aanvragen. Uw kind kan hiermee lid worden van onze vereniging. De totale waarde van de bonnen is € 350,- per jaar, waardoor ook sportactiviteiten bij andere verenigingen tot de mogelijkheden behoren.

U kunt hier gebruik van maken als:
- U en uw kind(eren) in de gemeente Noordoostpolder wonen.
- U een netto inkomen heeft tot maximaal 120% van de bijstandsnorm.

Hoe werkt het?
Wilt u meer weten over het Meedoenpakket? Of wilt u het Meedoenpakket aanvragen? Kijk dan op de website van de gemeente Noordoostpolder: https://www.noordoostpolder.nl/meedoenpakket of neem contact op met het Sociaal Loket van de gemeente Noordoostpolder via 0527 633911. Of neem contact op met iemand van het Bestuur van V.V. Nagele.