Kantinediensten

De bardiensten in de kantine van V.V. Nagele worden gedraaid door vaste vrijwilligers. Vrijwilligers die onmisbaar zijn bij eigenlijk elke vereniging. Daarnaast gelden er verplichte kantinediensten voor ouders van jeugdleden en seniorleden. Dit zal uitkomen op hoogstens één keer per seizoen (ochtend of middag). En je zal altijd samen met een vaste vrijwilliger staan. Aan het begin van iedere seizoenshelft wordt het kantinerooster rondgestuurd. Deze zal hieronder op de site verschijnen, zodat je onderling kan ruilen mocht je niet kunnen.

Informatie kantinediensten
Om ook nieuwe vrijwilligers meteen op de hoogte te stellen van hetgeen verwacht wordt, hebben we een aantal zaken op een rijtje gezet. Hieronder treft u aan:

Voor meer informatie kunt u mailen naar [email protected].

Vaker kantinediensten draaien / vaste kantine vrijwilliger worden?
Laat het ons weten! Je bent van harte welkom want we zoeken altijd naar nieuwe mensen. Vul dan onderstaand formulier in. We nemen dan spoedig contact met u op.

Aanmelden vaste vrijwilliger kantinediensten

* = verplicht