Aanmelden als lid

Lid worden van V.V. Nagele? We heten je graag van harte welkom. Vul het onderstaande digitale formulier in om je aan te melden. Dit kan vanaf de leeftijd van 5 jaar. Voor alle nieuwe leden en ouders van nieuwe jeugdleden willen we u wijzen op ons informatieboekje waarin alle relevante informatie over onze voetbalvereniging staat. Van teams tot contactgegevens, van gedragsregels tot reglementen etc. We vinden het belangrijk dat u deze documenten goed doorneemt.
Klik hier voor dit informatieboekje>>
Klik hier voor onze privacy verklaring>>

Wil jij of je zoon/dochter eerst een paar keer vrijblijvend meetrainen om te kijken of het voetbal bij Nagele bevalt? Dat kan bij een leeftijd van 5 jaar of ouder. Stuur een mailtje naar [email protected] met naam en leeftijd. Dan hoor je spoedig wanneer er mee getraind kan worden. Bevallen de trainingen, dan kunt u zich opgeven middels onderstaand formulier.

Aanmelden lid

Legitimatie nummer:
Dit hoeft alleen ingevuld te worden bij personen van 16 jaar en ouder. Het gaat om een paspoort of rijbewijs nummer.

Doorlopende SEPA machtiging:
Betaling van de contributie geschiedt via automatische incasso. Door ondertekening van dit formulier geeft u toestemming aan Voetbalvereniging Nagele om doorlopend (per kwartaal) een incasso opdracht te sturen naar uw bank, en geeft u toestemming aan uw bank om doorlopend dit contributiebedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig de opdracht van Voetbalvereniging Nagele. Als u het niet eens bent met deze afschrijving kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen acht weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden. De contributie kan per kwartaal worden afgeschreven van rekeningnummer (IBAN):

Gegevens van de incassant
Naam: Voetbalvereniging Nagele
Incassant ID: NL96ZZZ390326950001
Rekeningnummer (IBAN): NL14 RABO 0346 5570 38

Privacyverklaring
VV Nagele verplicht zich inzake de privacywetgeving u over het volgende te informeren: De gegevens zoals vermeld op dit aanmeldingsformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging i.v.m. alle reguliere verenigingsactiviteiten en worden met respect beheerd. Lees hier de privacy verklaring van V.V. Nagele

Tevens worden deze gegevens doorgegeven aan de KNVB (Koninklijke Nederlandse Voetbal Bond) i.v.m. uw aanmelding als lid. Bij uw aanmelding als lid middels dit formulier bent u ermee op de hoogte dat de KNVB de adresgegevens ook gebruikt voor haar reclame-, marketing- en onderzoeksactiviteiten.

Onze voetbalvereniging draait volledig op vrijwilligers. Graag willen we dan ook peilen waar je interesses qua vrijwilligerstaken liggen. We gaan je hier dan eventueel voor benaderen in de toekomst. Je kan dan altijd nog nee zeggen. Voor seniorleden en JO19 spelers geldt dat ze worden ingezet als scheidsrechter tijdens jeugdwedstrijden. Dit komt neer op hooguit één keer per jaar. Verder gelden er verplichte kantinediensten voor seniorleden en ouders van jeugdleden. Dit zal uitkomen op hooguit een ochtend of middag per seizoen. Bij seniorleden, JO19 spelers, en ouders van jeugdleden wordt het zeer op prijs gesteld als ze iets voor de club willen gaan betekenen. Want V.V. Nagele, dat zijn we samen! Geef hieronder je interesse(s) aan (meerdere opties mogelijk)

* = verplicht