We'll meet again

Flevo Boys 9

10 oktober 2020 14:30

Onbekend

Het was even wachten op het verslag van Nagele 3. Maar ook de schrijver van dit stuk zat in spanning af te wachten op de persconferentie van afgelopen dinsdag. Mag er nu wel of niet een verslag gemaakt worden? Zoals nu blijkt mag dat gewoon en dus na enige druk vanuit het team toch maar aan het verslag begonnen.

De realiteit is inmiddels achterhaald. Afgelopen zaterdag bleek vooralsnog de laatste wedstrijd in dit prille seizoen. De heer Rutte heeft afgekondigd dat het amateurvoetbal voor boven de 18 jaar is uitgesteld. De voorzitter volgde al snel met een bericht dat de teamsporten niet door mochten gaan. Nou is Nagele 3 af en toe een beetje los zand of een bij elkaar geraapt aantal spelers, maar blijkbaar word dat ook als team gezien. Dus ook helaas voor ons geen wedstrijden meer. Geen legendarische zaterdagen, geen mooiste dag van de week, geen wereldgoals, geen slechtte terugspeelballen, geen geniale acties, geen bloopers, geen vermaak, geen schaaltje derde helft, geen analyses meer naar afloop, geen derde helft, geen grootspraak, gewoon even helemaal niks.

Deze week geen eindeloze appjes om spelers bij elkaar te rapen. Geen onzekerheden over coronatesten en wat zo meer. Wat moest de schrijver van dit verslag nou doen met zijn tijd? Gelukkig mocht hij witlof rooien, anders loopt hij ook met de ziel onder zijn arm.

Welnu de wedstrijd. Zoals reeds beschreven:

Geen legendarische zaterdag, onder troosteloze omstandigheden verloor Nagele 3 van een piepjong Flevo Boys 9 met 3-5. Geen mooiste dag van de week, dat moge duidelijk zijn met een nederlaag. Geen wereldgoals, al moet gezegd worden dat de 2-4 van Flevo Boys erg mooi uitgespeeld was. Wel slechte terugspeelballen, daarin was de stand wel gelijk 1-1. Geen geniale acties, of het moet het filmpje van de voorzitter zijn. Geen bloopers, wel een hoop spanning. Geen vermaak, zonder publiek is er eigenlijk niks aan. Geen analyse na afloop, want met wie moest je dat bespreken? Geen derde helft, kantine was gesloten. Geen grootspraak, dat is onmogelijk na twee nederlagen. Enig lichtpuntje was dat we snel 2-0 voor kwamen en dat alle goals gemaakt werden door Dave.

Uiteraard willen wij de spelers van Nagele 2 bedanken voor het aanvullen van ons team!

Maar voor nu: We’ll meet again…….