Nagele 3 speelt gelijk in Espel

Espel 2

28 september 2019 14:30

Onbekend

Na een goede zomerstop pasten we allemaal goed in ons tenue. We begonnen met een 442 opstelling (van onze nieuwe speler/coach) goed aan de wedstrijd. We waren fel met druk zetten wat al snel resulteerde in balbezit en er kwamen ook mogelijkheden om de score te openen. Uiteindelijk kreeg Gerrit de bal in zijn voeten, dribbelde een paar meter om af te drukken van afstand. Hij maakte in zijn debuut bij de veteranen de 1-0. Daarna volgden nog een paar mogelijkheden om de score uit te breiden. Maar de scherpte was er nog niet. Uiteindelijk kwam de 2-0 toch op het scorebord. Na wat gerommel van keeper en verdediging van Espel kwam onze kruimel er toch door en tikte hem binnen. Daarna verzuimde we om de 3de en 4de te maken en gingen we de rust in.

De 2de helft begonnen we nog goed maar op ten duur werden we wat vermoeid en kregen we het moeilijk wat resulteerde in de 1-2.  Espel kwam nog op 2-2 maar doordat het buitenspel was, werd die afgekeurd. Het bleek uitstel te zijn. Espel kwam toch langszij en zo eindigde onze eerste wedstrijd in 2-2. Bedankt mannen en tot volgende week. Thuis tegen Nagele 2 gaan we voor onze eerste 3 punten.

Gr Danny danoontje