Noord Veluwe Boys klopt Nagele 1

8094PJ
HATTEMERBROEK
tel. 038-3763962

Nagele verloor dinsdagavond in een oefenduel met 5-2 in Hattemerbroek van Noord Veluwse Boys. Nagele verloor de wedstrijd met name door een slechte eerst helft. Een veel effectiever Noord Veluwse Boys scoorde er in de eerste helft lustig op los en wist 5 keer het net te vinden. Een pover spelend Nagele kwam slechts tot 1 treffer. Na een voorzet van Thomas Koene scoorde Sander Koene vanuit de rebound.

Na rust had Nagele de wind als bondgenoot. Nagele speelde na rust beter dan voor rust en kreeg voldoende kansen om de achterstand te verkleinen. Maar het scoren gaat Nagele in het kalenderjaar 2022 nog niet erg goed af want ondanks voldoende kansen wist Nagele in de 2e helft maar 1 keer te scoren. Pim Withaar nam dit doelpunt voor zijn rekening. Eindstand Noord Veluwse Boys- Nagele 5-2. Aanstaande zaterdag hervat Nagele de competitie met het uitspelen van de eerder gestaakte wedstrijd tegen Blokzijl. er moeten nog 21 minuten gespeeld worden en Nagele begint met een 9-0 voorsprong. Aanvang 14:30 uur.

Nagele speelde vandaag met de volgende spelers: Redmer Miedema, Remon Kappers, Emiel Krops, Koen Westervoorde, Stijn Andela, Wessel Claassen, Sebastian van Breugel, Dennis Eissens, Okke de Jone, Pim Withaar, Luc de Buck, Ad Withaar, Sander Koene en Thomas Koene