Monsterscore Nagele thuis tegen Kampen

8308AA
NAGELE
tel. 0527-652694

Na de ruime overwinning afgelopen zaterdag thuis tegen Espel speelde Nagele dinsdagavond weer thuis. Nu tegen het in de zaterdag 4e klasse Oost uitkomende Kampen. Waar Nagele het de laatste jaren in eerdere oefenwedstrijden altijd moeilijk had met Kampen was dat dinsdagavond absoluut niet het geval. Nagele heerste van de eerste tot de laatste minuut en gaf Kampen geen moment de gelegenheid om in de wedstrijd te komen.

Na een uitstekende eerste helft en een iets slordigere tweede helft stond er na een ruststand van 4-0 een 9-0 eindstand op het scorebord. De doelpunten werden gemaakt door Koen Westervoorde(assist Tijn Riks), Thomas Koene (assist Ad Withaar), Stijn Andela (afstandsschot), Sander Koene na storend werk Ad Withaar, Okke de Jonge (assist Jens Riks verlengd door Dennis Koene), Dennis Koene (assist Jens Riks), Thomas Koene (Thijs Engelchor) en Jeroen van der Vijgh (corner Dennis Koene).

Bij Nagele kwamen de volgende spelers binnen de lijnen: Yelte Hiddinga, Remon Kappers, Koen Westervoorde, Laurens Bloo, Stijn Andela, Pim Withaar, Ad Withaar, Sander Koene, Thomas Koene, Tijn Riks, Okke de Jonge, Thijs Engelchor, Max Koene, Jens Riks, Leon Rienks, Dennis Koene en Jeroen van der Vijgh.

Komende zaterdag speelt Nagele in Tollebeek op het jaarlijks terugkerende tiendorpentoernooi. De eerste wedstrijd wordt gespeeld om 10:00 uur.