Nagele 1 speelt gelijk bij DSV ‘61

8085RG
DOORNSPIJK
tel. 0525-661506

Nagele dat een 3-tal weken achter elkaar geen competitieverplichtingen heeft, speelde vandaag in Doornspijk tegen het in de 3e klasse Oost uitkomende  DSV ‘61. Doordat er om uiteenlopende redenen nog al wat spelers ontbraken, had trainer Peter Wiesenekker, een 4-tal spelers van JO-19 aan de selectie toegevoegd. Uiteindelijk zouden deze 4 spelers al met al veel speelminuten krijgen.

Dit werd deels veroorzaakt doordat in de beginfase van deze wedstrijd al snel 2 spelers van Nagele geblesseerd het veld moesten verlaten. Zowel Pim Withaar als Okke de Jonge moesten in de eerste helft geblesseerd het veld verlaten. Naar het zich laat aanzien zullen beide spelers wel enkele weken uit de roulatie zijn.  Dit was toch wel een smet op een best goede wedstrijd van Nagele. Qua veldspel deed Nagele zeker niet voor haar tegenstander onder en kreeg misschien zelfs nog wel de beste kansen om de wedstrijd winnend af te sluiten, maar gescoord zou er uiteindelijk niet worden zodat de beginstand van vandaag tevens de eindstand was.

Al met al toch een heel nuttig oefenwedstrijd voor Nagele. Het blijkt toch maar weer dat Nagele ondanks het ontbreken van een groot aantal spelers nog genoeg andere spelers achter de hand heeft om een volwaardig elftal op de been te brengen. Dat moet toch zeker een geruststelling zijn voor trainer Peter Wiesenekker. Volgende week zaterdag speelt Nagele weer vriendschappelijk. Dan thuis tegen het in de 4e klasse Oost uitkomende HTC uit Zwolle. Aanvang 14:30 uur.