Ruime oefenwinst Nagele bij Tonego

8315AM
LUTTELGEEST
tel. 0527-202781

Met maar liefst 20 man was Nagele afgereisd naar Luttelgeest voor een oefenwedstrijd tegen het naar de 5e klasse gedegradeerde Tonego. Nagele speelde een uitstekende wedstrijd, van de eerste tot de laatste minuut.

Al voor rust had Nagele voldoende mogelijkheden om  te scoren, maar het zou uiteindelijk tot de 60e minuut duren voordat Nagele de ban wist te breken. Nagele wist het laatste half uur maar liefst 5 keer te scoren met een hoofdrol voor Ad Withaar, 2 assists en 2 doelpunten kon hij op zijn conto bijschrijven. De andere doelpunten voor Nagele werden gemaakt door Jens Riks en Emiel Krops. Het ontbrekende doelpunt werd door Tonego zelf gemaakt. Eindstand 5-0.

Trainer Peter Wiesenekker zal ongetwijfeld tevreden zijn, maar hij zal de komende weken toch wel een paar knopen moeten doorhakken want de keuze is op dit moment wel heel erg groot. Enkele spelers zullen toch teleurgesteld moeten worden. Maar dat is natuurlijk een luxe probleem.

Komende zaterdag speelt Nagele voor de beker tegen Balk en dan zal de tegenstand ongetwijfeld vele malen groter zijn dan in deze oefenwedstrijd.