Competities amateurvoetbal niet hervat

1 april 2020 16:30

De KNVB heeft besloten dat de competities in het amateurvoetbal niet hervat gaan worden. Dit betekent dat er dit seizoen geen competitiewedstrijden meer gespeeld gaan worden door de teams van Nagele. Er is tevens besloten dat er voor dit seizoen geen eindstanden komen, en er dus ook geen kampioenen, promovendi en degradanten zijn. Ook zal ons sportpark tot zeker 28 april gesloten blijven.

Meer informatie kunt u vinden op https://www.knvb.nl/nieuws/amateurvoetbal/uitgelicht/59781/competities-amateurvoetbal-niet-hervat

Dit is natuurlijk voor alle leden, ouders, verzorgers, vrijwilligers en supporters van onze mooie vereniging sportief gezien een bittere pil. Als vereniging steunen we deze beslissing van de KNVB ten volste. Immers gezondheid is het allerbelangrijkste.

Wij als bestuur gaan ons inzetten om alles voor aanvang van het nieuwe seizoen in orde te maken, wanneer deze ook aanvangt.

Alle leden, ouders en verzorgers hebben via de email een bericht gehad over de contributie van het tweede kwartaal. Heb je deze mail niet ontvangen laat het ons weten, dan zorgen we dat je de brief alsnog krijgt.

De komende tijd zal er meer duidelijk worden over allerlei zaken. Wij houden een ieder op de hoogte, de ene keer persoonlijk een andere keer via de website.

Een onwerkelijke tijd waar we met zijn allen hopelijk snel uit gaan komen.

Sterkte en gezondheid gewenst voor een ieder in de komende tijd.

Namens het Bestuur van V.V. Nagele

Thomas Keur