Algemene Ledenvergadering op 25 november

22 november 2020 17:15

De Algemene Ledenvergadering (ALV) zal aanstaande woensdag plaatsvinden. Besloten is voor een online vergadering via Teams waarbij leden, ouders van jeugdleden, vrijwilligers en overige betrokkenen digitaal kunnen aanschuiven. Dit zal zijn op woensdagavond 25 november om 20:30 uur.

Een ieder die geïnteresseerd is in het bijwonen van deze vergadering kan een e-mail sturen aan Taco van der Sar op emailadres: [email protected]. Meld je tijdig of nu alvast aan mocht je er bij willen zijn. U ontvangt dan een uitnodiging en handleiding om digitaal aan te schuiven bij onze Algemene Ledenvergadering die betrekking heeft op het seizoen 2019/2020.

Klik hier voor de uitnodiging en agenda van deze ALV.

Klik hier voor de notulen van de ALV van vorig jaar.

Met sportieve groet,

Bestuur V.V. Nagele