Oliebollenactie Spar levert mooi bedrag op

7 februari 2021 13:30

Afgelopen december kwam onze plaatselijke grootgrutter Auke van Slooten met het voorstel om wat voor onze verenigingen te ondernemen. Hij stelde voor om de gehele opbrengst van de oliebollenverkoop te schenken aan de Tennisvereniging, Volleybalvereniging en de Voetbalvereniging.

Dit om ons zo in tijden van weinig inkomsten een hart onder de riem te steken. De verenigingen hebben flyers verspreid in en buiten het dorp en op hun socialmedia berichten geplaats omtrent de oliebollenverkoop. Dit heeft als prachtig resultaat €250 voor iedere vereniging opgeleverd. Iedereen bedankt voor het bestellen van de oliebollen en appelbeignets en hopelijk hebben ze heerlijk gesmaakt.

Wij willen Auke en zijn team van de SPAR ontzettend bedanken voor het initiëren van deze actie en voor de plezierige samenwerking. Want niet alleen V.V. Nagele zijn we samen, ook het dorp Nagele.

Bestuur V.V. Nagele