Karrevracht aan goals bij Nageler jeugdwedstrijden

5 juni 2021 13:15

Eindelijk was het weer zover, wedstrijden op het sportpark van Nagele. Het was even geleden, maar gelukkig konden vandaag vier jeugdteams de wei in voor de eerste wedstrijden van de Regio Cup. Het scoren waren de teams nog niet verleerd, maar dat gold ook voor de tegenstanders. In vier wedstrijden waren maar liefst 49 goals te bewonderen, een gemiddelde van 12,25 doelpunten per wedstrijd.

Genieten dus voor de aanwezigen, helaas mocht er nog geen publiek aanwezig zijn. Om 9 uur vanochtend beet Nagele JO8 het spits af met een thuiswedstrijd tegen RKO JO8. Het spektakelstuk eindigde in een 7-9 overwinning voor RKO.

Om 9:15 uur werd er in Oldemarkt afgetrapt tussen de plaatselijke JO10-2 en Nagele JO10-1. Ook hier veel spanning, en coach Peter Dijkstra gaf aan dat het nog even zoeken was naar de juiste afstemming. Uiteindelijk werd het 5-4 voor Oldemarkt.

Vervolgens was het om 10 uur de taak aan Nagele JO13-1 op bezoek bij Kuinre JO13-1. Het team van Laurens Bloo kon zich maar liefst 8 maanden voorbereiden op deze wedstrijd. De tegenstander was in die tijd uitvoerig geanalyseerd en LB4 had in 8 maanden tijd een perfect wedstrijdplan uitgedokterd wat het midden hield tussen 3-5-2, 5-3-2 en 4-3-3. De uren voorbereiding en training werden beloond. Kuinre werd met 16-0 opgerold.

Tot slot kwam om 11:15 uur Nagele JO17 thuis in actie tegen CVVO JO17-4. Het werd een 5-3 overwining voor Nagele.

Klik hier voor alle uitslagen

Klik hier voor het programma van volgende week