Nagele 3 stopt en haalt genadeloos uit

3 augustus 2021 19:30

Triest nieuws voor alle voetbalfans, Nagele 3 zal volgend seizoen niet meer in actie komen. Wilt u toch een glimp blijven opvangen van uw favoriete speler op de zaterdagen? Zoek dan in winkelstraten, op tennisbanen, in het dorp achter de kinderwagen, in tuinen waar getuinierd wordt, in klusschuurtjes waar geklust wordt, bij (halve) marathons, of gewoon op straat waar wellicht uw idool laveloos rondloopt.

Maar ontloop je idool niet, maak een praatje en vertel hem dat hier de zaterdag niet voor bedoeld is. Zeg dat hij naar het voetbalveld dient te gaan alwaar Nagele 1 speelt, waar een wedstrijdboekje kan worden gekocht, waar Vak H wacht en waar het terras geopend is. Waar een biertje kan worden gedronken in het zonnetje en een schaal 3e helft kan worden besteld. Waar het rad draait en de plankjes kletteren op de tafels.

Nagele 3 verpulvert Nagele 2 in afscheidsduel

Op 19 juni speelde Nagele 3 haar afscheidswedstrijd tegen Nagele 2. Hier werd weinig ruchtbaarheid aan gegeven om een grote publieke toestroom te voorkomen. Alleen insiders waren op de hoogte. Maar Nagele 3 liet nog wel even zien waarom zoveel mensen dit team verafgoden. Allerminst oud en versleten, want Nagele 2 werd met liefst 8-1 weggeblazen. Het verloop, doelpuntenmakers, assistgevers en de talrijke combinaties kan ik niet meer voor de geest halen. Wat blijft hangen is een eclatante 8-1 overwinning tegen studentikoze en vertraagde spelers van Nagele 2. De sponsors van Nagele 3, Samon Ellens en Autobedrijf Woltinge, zullen ongetwijfeld trots zijn dat Nagele 3 ongeslagen is en blijft in de schitterende tenues.

Nooit meer op zaterdag

Maar goed. Nooit meer op de zaterdag de wapperende handjes van Mees, de onprofessionele gele kaarten van Gaizka, de scheldkanonnades van Todd, de spierscheuren en (lies)breuken van Landman, de kiezelharde tackles van Ricardo, de fluwelen aannames van Pascal, de bal op de neus bij 'KOM OP' Daan, de sleeppushes van the wizard Sjeppe, de nietsontziende ingrepen van Reinder, de grijze haardos van Ravanelli Jos, de spaarzame Bombardiaanse spitsminuutjes van Kees, de woeste saves van Danny van D., het zeuren op de scheids van box to box speler Michel, de stoicijnse charges van Erwin, de opspelende hamstring van Ebel, de nachtdiensten en kapotte waterleidingen van Danny van K. de strompelende en toch doorspelende Gert, de 'TACO's' van Seki, en het samen uit samen thuis principe van Hugo.

AB05D486-076F-41A6-B99D-25D323F632A3.jpeg

Kleedkamer

C8E9538F-A2D0-40A5-96DE-B9177B16114A.jpeg

Kleedkamer, laatste emotionele speech van de coach

372C35A7-D550-40CD-BD50-B34DD2845763.jpeg

Gert showt shirt en sponsors samen met gastspeler LB4

54B993F2-4A99-4552-B02A-47EC4F0DCADC.jpeg

Support tijdens laatste wedstrijd

03E968FD-26CA-4602-900F-C469517248AB.png

Instagram aankondiging van onze vrienden van Nagele 2. Heeft iemand de uitslag goed voorspeld jongens?

95640F9B-79EA-4C5D-873E-D361993A7A25.jpeg

Heineken 1

16BE2E4A-535B-474D-98B9-8E516E1C154C.jpeg

Heineken 2

Pascal_Ebel_afscheid.jpg

Ebel en Pascal stoppen, de rest gaat zijn potjes spelen op de vrijdagavond

N222.jpg

Weer een doelpunt

N34.jpg

Todd overdenkt carriere

N3.jpg

Gaizka lacht omdat hij weet dat hij nooit meer een domme kaart zal pakken

N.jpg

De schoentjes hebben hun laatste dienst bewezen

kampioen1.jpg

Generatie zwaait af. Het mooiste succes: kampioen 2009

kampioen.jpg

Het laatste succes: kampioen 2016. Gegroet en wij bedanken onze trouwe supporters en onze trouwe lezers van de verslagen de afgelopen jaren.