Nagele 2 bekert en programma overige duels

15 oktober 2021 14:45

Naast Nagele 1 heeft ook Nagele 2 de volgende ronde van de beker bereikt. De loting wees uit dat er thuis mag worden gespeeld tegen RKO 2 en het betreft knock-out. De wedstrijd begint morgen om 12:30 uur in Nagele. Hoe ver stoot het team door in de beker?

Verder staan er nog twee wedstrijden op het programma in dit inhaalweekend. Nagele JO11 treedt ook aan tegen RKO. Niet thuis maar uit, en niet voor de beker maar voor de competitie. Het duel start om 09:00 uur in Rutten.

Tot slot speelt Nagele 1 de belangrijke uitwedstrijd bij Espel 1. De wedstrijd kon drie weken geleden geen doorgang vinden omdat de scheidsrechter met een rugblessure kampte. Beide teams wonnen bij VCG met 2-4. Espel speelde verder gelijk tegen Steenwijk met 1-1. Nagele boekte hetzelfde resultaat thuis tegen Alcides. En dus staan beide teams met evenveel punten en hetzelfde doelsaldo exact gelijk. De wedstrijd in Espel begint om 14:30 uur.

87E7EBDE-497F-4617-AA5A-6CB3154517BF.jpeg