Nagele 1 hervat competitie zaterdag met 21 minuten

2 februari 2022 12:00

De KNVB heeft het speelschema bekend gemaakt voor Nagele 1 in de tweede competitiehelft. De komende weken staan inhaalwedstrijden op het programma die voor de winterstop niet door konden gaan. Zo ontvangt Nagele aanstaande zaterdag Blokzijl voor een schamele 21 minuten.

Het betreft het restant van de wedstrijd die op zaterdag 27 november in de 69e minuut bij een 9-0 tussenstand in het voordeel van Nagele werd gestaakt.

Uit de officiele berichtgeving van de KNVB over deze wedstrijd het volgende:
"Het restant van de wedstrijd bedraagt 21 minuten. Er wordt gespeeld op het terrein van Nagele. De wedstrijd dient te worden hervat met de stand 9-0 en met een aftrap voor Blokzijl na een geldig doelpunt. Blokzijl verdedigt het doel aan de kantine zijde. Beide teams mogen 11 spelers opstellen. Er zijn geen waarschuwingen gegeven. Beiden hebben 1 wissel toegepast in het eerste gestaakte duel. Daarmee hebben beide teams nog 2 wisselmomenten over en 4 wisselspelers die ingebracht mogen worden. Iedereen die speelgerechtigd was op 27 november jl. mag deelnemen aan het restant van de wedstrijd. Het is niet zo dat exact dezelfde spelers opgesteld dienen te worden als in de gestaakte wedstrijd."

Eerste periode
Het doelsaldo kan nog wel eens van belang zijn bij bijvoorbeeld de 1e periode. Die periode bestaat uit 8 wedstrijden en wordt afgesloten als Nagele een week later op bezoek gaat bij directe concurrent Steenwijk.

Laatste wedstrijd op 4 juni
Verder staat de laatste wedstrijd nu op 4 juni gepland in plaats van 21 mei. Op 21 mei speelt Nagele nu thuis tegen NKVV 1. Zet die datum alvast in de agenda want het zal Super Saturday zijn met een Hollandse zanger op het terras. Op 28 mei, de week van het dorpsfeest, speelt Nagele een late uitwedstrijd bij Steenwijker Boys om 17:00 uur. De laatste wedstrijd zal 4 juni zijn als MSC 1 op bezoek komt.

Klik hier voor het volledige programma van Nagele 1>>