Teamindelingen jeugdteams aankomend seizoen

11 juli 2022 11:00

Het is al een aantal weken zomerstop. Dat betekent dat de blik op het nieuwe seizoen kan worden gericht. Nagele heeft bij de KNVB acht jeugdteams ingeschreven. Te weten JO19, JO15, JO14, JO12, JO10, JO9, JO8 en JO7. De teamindelingen (inclusief leiders, trainers en trainingstijden) zijn inmiddels bekend en zie je door op de link hieronder te klikken. Het JO19 team blijft hetzelfde als vorig seizoen, alleen Cas Riks schuift door naar Nagele 1. De eerste trainingen voor de jeugdteams zullen rond week 35 starten, hier volgt ter zijner tijd bericht over.

Competitie indelingen en wedstrijdprogramma's worden rond 13 augustus door de KNVB gepubliceerd. Hou hiervoor onze website www.vvnagele.nl in de gaten. De eerste competitie/bekerwedstrijden staan op zaterdag 3 september ingepland.

Voor nu een ieder een fijne zomerstop/vakantie toegewenst en tot in het nieuwe seizoen!

Klik hier voor de indeling in pdf inclusief trainers, leiders en trainingstijden>>