2400 euro voor VV Nagele dankzij Clubactie en Clubsupport

13 oktober 2022 13:00

De Grote Clubactie heeft twee weken geleden 1700 euro opgeleverd. Hiervan gaat 80% naar onze vereniging. Daarnaast ontvingen we vorige week de uitslag van de Rabo Clubsupport. Dit leverde een kleine duizend euro op. Mooie resultaten.

Grote Clubactie
De Grote Clubactie, waarbij jeugdleden van V.V. Nagele op vrijdagavond 30 oktober langs de deuren zijn geweest om loten te verkopen, heeft 1700 euro opgeleverd. Hiervan gaat 80% naar onze vereniging, zo'n 1360 euro.

De vele jeugdleden die er waren vonden het jammer dat veel spelers van Nagele 1 en 2 ontbraken omdat ze het altijd een hele eer en belevenis vinden om met een speler een uurtje op pad te mogen gaan. Hierdoor hebben we helaas een aantal buitenwegen niet kunnen lopen. Hopelijk volgend jaar beter.

We willen alle verkopers en kopers hartelijk danken. De trekking van de winnende loten zal op 6 december zijn met €100.000,- als hoofdprijs. Heb je de verkoop gemist of wil je nog wat meer loten kopen? Dat kan, ze zijn verkrijgbaar bij de bar en kosten €3 per stuk. Hiermee steun je onze vereniging.

Rabo Clubsupport
De stemmen zijn weer geteld. Leden van de Rabobank hadden de mogelijkheid te stemmen op zijn of haar favoriete vereniging. Voetbalvereniging Nagele kon uiteindelijk € 991,88 bijschrijven op de rekening. Een prachtig resultaat! We willen iedereen hartelijk danken voor het stemmen op onze club.