Fijne feestdagen en een gelukkig en sportief 2023

22 december 2022 23:00

Via deze weg willen wij iedereen fijne feestdagen en een gelukkig en sportief 2023 wensen. Daarnaast willen we alle vrijwilligers en sponsors bedanken die afgelopen jaar weer een steentje hebben bijgedragen aan het draaiende houden van onze vereniging. Deze hulp is onmisbaar en hier zijn we uiteraard enorm blij mee.

Verder attenderen we jullie graag op onze oliebollenverkoop en oudejaarsborrel.Voor meer info over deze oliebollenverkoop klik hier>>De oudejaarsborrel om het voetbaljaar af te sluiten zal op vrijdag 30 december zijn vanaf 17:00 uur in de kantine. Een ieder is welkom. Hopelijk tot dan!
Sportieve groet,Bestuur V.V. Nagele

Kerst_website_vv.JPG