Vrijdag en zaterdag jeugdweekend als afsluiting seizoen

13 juni 2023 12:15

Waar de Super Saturday bij de senioren als afsluiting van het seizoen geldt, daar is dat voor de jeugdleden het traditiegetrouwe kampeerweekend. Vrijdag 16 juni en zaterdag 17 juni is het eindelijk weer zover. Dan organiseert voetbalvereniging Nagele het afsluitende voetbalweekend voor alle jeugdleden van V.V. Nagele. We gaan er twee gezellige dagen van maken met veel lol en sportieve activiteiten.

De kinderen met de leeftijd van 10 jaar en ouder mogen blijven kamperen op het voetbalveld. Voor de kinderen jonger dan 10 jaar geldt dat ze op vrijdagavond om 20.30 uur opgehaald mogen worden en dat ze op zaterdagochtend om 08.30 uur weer welkom zijn voor een heerlijk ontbijt en een sportieve voetbalochtend. Zaterdag om 12.30 uur is het weekend afgelopen en kan iedereen weer opgehaald worden. Met zo'n 60 aanmeldingen en prachtig weer belooft het een topweekend te worden.

De planning voor dit weekend is globaal als volgt:

Vrijdag 16 juni:
  • 16.30 uur: De kinderen vanaf 10 jaar die willen komen kamperen, mogen hun tentje op komen zetten, liefst met een beetje hulp van een ouder.
  • 17.00 uur: Alle jeugd is welkom
  • 17.45 uur: Lekker avondeten
  • 18.30 uur: Start van de spellen
  • 20.30 uur: De jeugd tot 10 jaar en de gene die niet blijven kamperen mogen worden opgehaald
  • 21.00 uur: Vervolg van het avondprogramma voor de oudere jeugd

Zaterdag 17 juni:
  • 08.30 uur: Alle kinderen zijn weer welkom voor het ontbijt
  • 09.30 uur: Start van de voetbalochtend met alle jeugd
  • 12.30 uur: Einde van het jeugdweekend. De tenten mogen worden opgeruimd en de kinderen kunnen moe en hopelijk voldaan naar huis.

B8A62D2D-4B11-4C8B-B6FF-38478472D490.jpeg