Scholtens Advocaten maakt V.V. Nagele weer up to date

14 juni 2023 17:15

In 2022 bestond Scholtens advocaten 20 jaar. Vanuit hun regionaal maatschappelijke betrokkenheid hebben zij in verband met hun 20 jarig jubileum iets extra’s aangeboden voor verenigingen en stichtingen in de Noordoostpolder en op Urk door middel van een gratis advies actie. Wij als V.V. Nagele hebben gebruik gemaakt van deze jubileum actie.

Klik hier voor meer informatie over deze jubileum actie. We hebben Scholtens Advocaten advies gevraagd over hoe om te gaan met de nieuwe Wet Bestuur en Toezicht (WBTR). Scholtens Advocaten heeft samen met ons gekeken naar de inhoud van de WBTR en deze getoetst aan onze bestaande statuten. Hieruit bleek dat wij toe waren aan een wijziging van onze bestaande statuten om te kunnen voldoen aan de WBTR. Scholtens Advocaten heeft voor ons een uitgebreid advies opgesteld waarmee wij zo naar de notaris konden om de wijziging van onze statuten mogelijk te maken.

Wij als bestuur zijn Scholtens advocaten zeer erkentelijk voor de prettige samenwerking en hun werkzaamheden. Waar wij eerst nog grote vraagtekens hadden toen de WBTR op ons af kwam zijn we nu mede dankzij Scholtens advocaten juridisch weer up to date.

scholtens.png